Ανεπαρκής η Εκπαίδευση των Φοιτητών Ιατρικής σε όλο τον Κόσμο στη Διατροφή
Μήπως είστε Αφυδατωμένοι; Κοινά Νοσήματα και Συμπτώματα που οφείλονται στη Χρόνια Αφυδάτωση
Η δράση της τελομεράσης στην εγκυμοσύνη και στη γονιμότητα
Το Δίλημμα του Παμφάγου

Αυτοάνοσα - Θεραπεύοντας την Αιτία

Κατεβάστε Δωρεάν 6 κεφάλαια του Βιβλίου

Συμπληρώστε το email σας και κατεβάστε Δωρεάν 6 κεφάλαια από το βιβλίο του Dr. Τσουκαλά και βρείτε απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν την υγεία σας, όπως:

• Ποια είναι τα πραγματικά αίτια των αυτοάνοσων νοσημάτων;
  • Βιταμίνη D και Αυτοάνοσα Νοσήματα
  • Αυτοάνοσα και Διατροφή
  • Ποιες εξετάσεις μπορούν να εντοπίσουν τα πραγματικά αίτια της αυτοανοσίας

και πολλά επιπλέον στοιχεία.

Το βιβλίο εξηγεί με πρακτικό και κατανοητό τρόπο πως να βελτιώσουμε την υγεία και τη μακροζωία μας, αντιμετωπίζοντας τα ακριβή αίτια των χρόνιων και αυτοάνοσων νοσημάτων.
Αυτοάνοσα - Θεραπεύοντας την Αιτία
Ειδικός Γενικός Οικογενειακός Ιατρός Διδάκτωρ Πανεπιστημίου "Universita` degli Studi di Napoli, Federico II" Πρόεδρος του European Institute of Nutritional Medicine
Ειδικός Γενικός Οικογενειακός Ιατρός Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Μέλος του European Institute of Nutritional Medicine.
Ενδοκρινολόγος-Διαβητολόγος Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης
Ειδική Ρευματολόγος
Ειδικός Γενικός Οικογενειακός Ιατρός-Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Ρώμης "La Sapienza"
Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος Μετεκπαιδευθείς Imperial College Healthcare, London Northwest University Healthcare NHS Trust
Ιατρός / Χειρουργός Ιατρικής, Χειρουργικής, Αναισθησιολογίας και Αναζωογόνησης, Επιστήμη της Διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Παβίας
Ιατρός / Παθολόγος, με εξειδίκευση στην εσωτερική παθολογία στο πανεπιστήμιο της Παβίας, Ιταλία.
Ιατρός / Παιδίατρος, Ιατρικής και χειρουργικής του Πανεπιστημίου της Βερόνα, με ειδίκευση στην παιδιατρική και έμφαση στην αλλεργιολογία και παιδιατρική πνευμονολογία.
Μοριακή Βιολόγος, Μεταπτυχιακή Ειδίκευση MSc by Research in Biomedical Sciences, University of Edinburgh. Κάτοχος πιστοποίησης Μεταβολομικής και Διατροφικής Ιατρικής του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Διατροφικής Ιατρικής, EINuM.
BSc Βiomedical Sciences UCL PhD.c. Nutritional Therapist, Κάτοχος τίτλου του European Institute of Nutritional Medicine, Κάτοχος τίτλου του Institute of Functional Medicine
Βιολόγος Διατροφολόγος, Πτυχιούχος του Πανεπιστημίου της Πάδοβας με μεταπτυχιακό στην εξελικτική βιολογία
Βιολόγος Διατροφολόγος, Πτυχιούχος του Πανεπιστημίου της Πάδοβας, με εξειδίκευσή στην Βιολογία της Υγείας (Health Biology)
Δ/νση Προσωπικού και Διοίκησης